Min dag så här långt.....

Väcks av att Stefan ska åka till jobbet.
Frukost
Läst lokaltidningen (mest valpropaganda)
Bäddar sängarna och bäddsoffan där jag legat/suttit i natt
Känner mig uttråkad
Kollar lite på bloggar
Duschar
Äter lunch
Nu lyssnar jag på P4 radio stockholm där man pratar med två bartenders om hur man ska bete sig i baren för att få bra service. Det är pengar som gäller som i övriga samhället. Ju mer dricks desto bättre service och företräde i kön resten av kvällen. Vissla aldrig på bartendern då får du ingen service alls.
Tur att man så sällan går ut och hänger på barer, i princip aldrig.



Lunch. Superstark kycklinggryta med ris och lite cremefraiche. Pressad citron med lite vatten. Korsord som sällskap.


Men jag var visst inte så hungrig.

Nu ska jag lyssna på P4 Extra med Lotta Bromé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback