Max 2 år!

I dag fyller lillskrutten Max 2 år.

Vi hämtade upp Sandra Å och åkte för att fira honom.

När vi kom var det fortfarande en massa föräldrar och barn kvar från "barnkalaset".
Max såg direkt när jag kom och farande ut från sitt rum och ville upp till mig. Det var knappt att jag fick hänga av mig ytterkläderna. Han tog mig i handen och ledde in mig i sitt rum. Det värmer i farmorhjärtat när han gör så.

Sandra och Nicklas hade bakat en massa gott. Bullar, pajer och kakor. Sandra Å var så duktig och höll sig till kaffe och en smoothi.




Tänk att han som hade en så tuff start här i livet nu blivit hel 2 år.


Knas-Max i sina nya skyddsglasögon.

Efter ett par timmar åkte vi hemåt igen.

I eftermiddag har jag lagt upp tre par byxor till Mathilda. Delat och fållat en lång halsduk till mamma. Tittat på en film: Case 39 med Renee Zellweger. Samt strukit skjortor till Stefan.

Snart dags att gå till sängs. I morgon ska jag på hälsokontroll. Spännande att se vad proverna jag lämnat givit för svar.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja tänk vad fort det går, redan är lillplutten 2. Man blir lixom förvånad över hur fort det går, även om alla har sagt att småbarnstiden går fort å i ett nafs så är barnen stora så tänker man ju att jaja.

Nu är mina barn nästan stora å jaaaaa det har gått tokfort.

Söt som socker är han det lilla trollet.



Duktig du är som har lagt upp byxor å fixat.



Kramkram

2010-10-25 @ 07:51:55
Postat av: Sandra

Kul att se dina bilder på Max. Sötkorv!



Tack återigen för brallorna, dom satt som en smäck.. Nästan så att vi funderar på att köpa ett par till av jeansen.. om du orkar liksom...



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback