Krax och Fågelmat....

... nu har småfåglarna hittat vårt fågelbord/hus. Än så länge har jag bara kunnat servera solrosfrön. Det ratade dom förra året. Men nu går det tydligen för sig. Har inte hunnit köpa jordnötter ännu.



Jag är fortfarande väldigt kraxig och hes men det går åt rätt håll i alla fall. Men jag vaknar på nätterna av våldsamma hostattacker. Jag ligger väl med öppen mun och blir torr i slemhinnorna. I natt var det väl ok då jag inte störde någon. Men i natt blir det nog bäddsoffan igen.

Stefan är på väg hem från sin företagsaktivitet i Falun och Borlänge.
En fika när han kommer och sedan ett besök på Systembolaget för inhandling av glögg.
Sedan blir det fix med adventsljusstakar och stjärnor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra att dom inte var så kräsna i år era fågelkamrater :)



Puss!

Postat av: Marianne

Ja, fast nu har vi köpt en hink med jordnötter och en kärve till dom också. Bortskämda fåglar....

2010-11-27 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback