Julpyssel och ugnshaveri

I kväll kom Sandra och åt middag med mig. Jag åt lax, potatis, romsås och broccoli. Sandra åt en rosa klick, en vit klick och en grön klick....

När jag ställde in laxen i ugnen och stängde luckan fick jag den yttre delen i handen. Nu är det nog dags för en ny spis. Trist för vi har verkligen gillat den här spisen och den typen med en liten och en stor ugn tillverkas inte längre.




Sedan var det dags för årets första julpyssel.

Julkransar skulle det bli.

Lite pyssligt var det men till slut fick vi i alla fall till riktigt tjusiga kransar.

Hoppas att vi kan få med Sandra Ö snart också på lite julpyssel. Det vore skoj.










Färdig!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad fint ni har pysslat. Ni kunde ju också pyssla på ugnsluckan när ni hade farten uppe!

2010-11-22 @ 23:17:39
Postat av: inger pudas

Hej syster yster! Va fin den blev. Skicka den till din bästaste syster vetja. Ha ha. Kram på dig.

2010-11-24 @ 08:06:39
Postat av: Eva Steinert

Va - tycker Inger att du ska skicka den till mig?



Kram till mina småsyrror

2010-11-24 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback