I dag för 36 år sedan...

...föddes min förstfödda lilla dotter Sandra. Hett efterlängtad och planerad trots att jag var ganska ung (i alla fall jämfört med dagens förstföderskor)
Jag var så lycklig när jag låg där och tittade på den lilla vackra varelsen på min arm. Hon hade mycket mörkt hår, perfekta små öron, händer och fötter. Minns att jag var så facinerad över att hon redan hade dom små vecken på knogarna (dom mitt på fingrarna). När jag såg henne första gången så kände jag igen henne! Jag visste att det var så hon skulle se ut. Det var vår lilla Sandra.
Nu är hon vuxen och har egna goa barn. Hon är den mest omtänksamma och snälla människa man kan tänka sig.
Grattis! Hjärtat, kärleksmums, smultronkyss och allt vad vi kallat dig genom åren.





Kommentarer
Postat av: Vera

Åhh, vad fint skrivet! Ja, hon är den mest omtänksamma och kärvänliga man kan hitta din dotter. Måste vara ärftligt :) Kram och tack för i helgen! "Blommorna är fina på Bali", eller hur var det...? Roligt var det iallafall! Ha Ha Ha!

2010-03-09 @ 16:37:20
Postat av: Sandra

Tack älskade mamma ♥

Vad rörd jag blir av dina fina ord.. jag börjar ju gråta ju...



Säger som Veronica - det är nog ärftligt!

Såg att Sabinas mamma kommenterat att vi är så lika, och så var det ju några som sa det i helgen - och nu för första gången så ser jag ju det själv oxå! Vi är ju lika för sjutton!



Kram på dej världens bästa ♥

Postat av: Sabina

Underbart skrivet, meeen det är ju ingeeetttt kooonssstiiigt alllls;) En mors kärlek till sin dotter, fantastiskt.

Och jag kan bara hålla med finare människa får man leta efter.

Kramkram

2010-03-10 @ 23:08:04
URL: http://grewe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback