Mitt lilla fan.....

....är han Max. I kväll har vi varit och fikat hos lilla familjen.
Max och jag har lekt och till slut var han så trött att han skrattade hysteriskt åt ett grässtrå som man kunde killas med. Max och jag var upp i bastun och busade lite med vattenhinken men det berättar vi inte för mamma och pappa....

När vi skulle åka hem ville Max följa med.

Lille sötingen.


Max städar med min putsduk till glasögonen.




Lille skrutten har blivit jätteduktig på att gå.

Putsduken i näven....



En kelen Zelda stryker sig mot mina knän.


Ronja som inte bryr sig om mig men älskar Stefan.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilka underbara bilder. Söt han är lillaMax.

Kram

Postat av: Marianne

Ja, visst är han söt. Han börjar komma ifatt i utvecklingen också. Sedan är han ju en riktig liten farmorgris vilket jag ju inte har något emot.

2010-06-07 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback