Mår illa!

Mådde prima i morse när jag vaknade. Förutom att jag var trött som vanligt.

Efter frukost började jag må lite illa. Inte helt ovanligt. Det händer då och då och beror nog på lite magkatarr.

Hade jag varit någon annan hade jag nog stannat hemma idag. Men jag hoppas på att det ger med sig efter att jag tagit en Loseckopia (vet inte vad dom heter).

Så får jag höra att vår chaufför är hemma med magsjuka och att han kräktes på vår personaltoalett i går!

Jag kan väl säga att det inte gjorde att jag mår mindre illa direkt.
Jag hatar att må illa och jag hatar allt vad magsjuka heter.......
Jag vill inte! Och verkligen inte just nu!

Uppdatering 12,45...
Illamåendet har gått över. Jag tog en halv fralla vid 10-tiden och efter det började det att ge med sig. Så peppar, peppar jag hoppas att det bara var en släng av magkatarr. Har undvikit kaffet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback