Hoppsan!

Vi har pratat om att byta ut hällen på vår spis. Eftersom vi varit så nöjda med spisen och den inte längre finns i sortimentet så tyckte vi att vi kunde kosta på den en ny häll. Men nu vet i sjutton.

Jag gjorde först en riktigt god köttfärslimpa fylld med fetaost, soltorkade tomater och lite oliver. Precis när den var klar skulle jag sätta in en pizza. Då, när jag tar tag i luckan för att öppna den...får jag hela luckan i handen. Skit också! Ugnen var jättevarm! 250 grader och det gick inte att få upp luckan. Det var bara att värma upp den stora ugnen vilket tar ganska lång tid. Vi får väl se om det blir ny spis nu ändå.


Vår spis som vi verkligen varit nöjda med.

Pizza med bacon, salami, ost, tomat, lök, champinjoner och ruccola.

Nästa pizza: skinka, salami, körsbärstomat, champinjoner och ost.

Nu är degen slut!




Den här lilla treklövern låg i vår påse med ruccolasallad. En liten påminnelse om sommaren!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppsan som sagt :)



Pizzorna såg för övrigt smarriga ut!

Härligt med treklövern.. jag har nästan gett upp hoppet om att det finns en sommar...



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback