Tråkigt!

Trist lunch idag. Ingen pratar. Bara läser gamla tidningar.
Min enda chans att "umgås" med mina arbetskamrater......

Roligare då att surfa runt lite.

Jag längtar hem!

Märkligt. I morse var vår fd chef/ägare här. Han sa bara hej och tittade sedan bort. Först när jag började fråga hur det var sa han några ord.

Hmmm... det låter som om jag skulle vara mobbad på jobbet eller nåt.....
Men nej så är det absolut inte.
Emellanåt är killarna bara tråkiga och läser på rasterna eller bara pratar bilar. Och fd chefens relation till oss alla är tyvärr något ansträngd. Mest synd för hans del kan man tycka.

Kanske skulle det vara trevligt att ha en kvinnlig arbetskamrat också. Men jag har jobbat med bara killar sedan -81 så jag är ganska van.


Wrrrooomm........

Kommentarer
Postat av: Sandra

TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT!



Men du... snart är det torsdag? Vad ska du göra då på kvällen? Ska vi lajja...



Puss!

Postat av: Marianne

Tralalalalalalala.....

2009-09-21 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback