I morgon....

...är det fredag, igen. Jag tyckte att det nyss var fredag. Men visst är det härligt med en helg utan några som helst fastspikade planer, det gillar jag. Kanske tar vi en tur till Ulriksdals Slottträdgård. Det är alltid mysigt.
Men i morgon ska jag i alla fall åka till Sigtuna med Sandra och barnen. Vi ska gå på kafé! Tant Bruns. Det ska bli riktigt mysigt.
Hoppas att vädret blir ok.

På TV just nu kramar en gråtande bröstcancersjuk Pernilla om sin mamma eftar att fått sin sista cellgiftsbehandling och jag tänker att sånt borde en mamma slippa att uppleva. Att ens barn drabbas av svåra sjukdomar. Sarah Dawn Finer sjunger Moving on. Vackert.

Nu känns det futtigt att gnälla över att man är trött. Jag kan ju ta en tupplur och avhjälpa det. Och det gjorde jag när jag kom hem i eftermiddags. 20-25 min sov jag och hörde inte att Sandra varit här och lämnat lite prylar. Snacka om att jag var trött, måste ha sovit riktigt djupt.


I dag visade sig solen stundvis.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jaha inte bra att sova så hårt. Tur satt inte Sandra var inbrottstjuv.

Hälsningar från Aygulf (sder om Cannes o Nice)

2009-10-29 @ 21:54:44
Postat av: Stefan

Sorry för stavfelen

2009-10-29 @ 21:56:05
Postat av: Sandra

Vi ser fram emot eftermiddagen!



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback