Slappardag i dag

Vaknade i morse med ont i halsen. Det gjorde ordentligt ont på höger sida när jag svalde. Nu känns det inte så farligt längre, lite irriterat bara.
Men jag skulle eventuellt ha träffat lill-skrutten Max och hans föräldrar idag och det gör mig ledsen att jag inte kan. Vi ses inte så ofta. Men jag vill absolut inte riskera att smitta ner Max så att han får otäcka kruppanfall.
Det blir att ta det lugnt och se hur det hela utvecklas.
Jag vill inte bli sjuk. Får inte bli sjuk!
Jag vill sjunga på torsdag.
Jag ska sjunga på torsdag.
Varje år i samband med Melodifestivalen kan man läsa om hur flera artiser blir sjua bara ett par dagar innan det är dags att stå på scenen. Och varje år står dom där. Så även om jag blir sjuk så kanske jag också kan sjunga på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har också ett barnbarn som haft kruppanfall och ganska rejäla sådana och det är så synd om dem när de får det. Så jag förstår att du avstår från att träffa honom fast det känns. Det är många dagar till torsdag jag håller tummarna för att du kan komma iväg och sjunga då. Ha det gott, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback