I går...

....flyttade jag om alla tavlor och foton på väggarna i TV-rummet.
Undrar om Stefan märker det.........

Efter jobbet i dag åkte jag till mamma och pappa där jag bjöds på ärtsoppa och ostmacka.
Mamma och jag åkte till Eurostop så att hon fick handla lite.
Hon köpte sig ett par nya örhängen. Små vita pärlor. Hon har inte använt örhängen på flera år och trodde att hålen växt igen. Men det gör dom inte. Det blir bara en tunn hinna för. Jag hjälpte henne att sätta dit dom och det gick utmärkt.
Hon köpte sig några tunna tröjor också.
Sedan gick vi till Maxi och hon handlade en massa matvaror.
När vi kom tillbaka hem till dem skulle jag sätta upp kristallplafonden i deras sovrum. Då passade inte kontakten. Hon får be fastighetsskötaren om hjälp att byta den.
Efter en kopp kaffe åkte jag hemåt.

Nu har jag bakat en mjuk pepparkaka som jag ska bjuda killarna på i morgon.



Och i morgon är det torsdag och kör! Så kul!

Nu blir det hopp i säng om jag ska orka upp i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback