Så typiskt...

Vi skulle ju ta upp våra tidiga morgonpromenader igen. I går skrev jag att vi skulle gå även om det regnade eller snöade.
Vid fyratiden i morse vaknade jag att det verkligen slog emot fönstret. Antingen var det väldigt hårt regn eller också haglade det. Det var ju inte så varmt i morse ca 4--5 grader bara.
När min mobil larmade klockan fem gick jag upp. Det regnade fortfarande kraftigt. Men istället för att gå och lägga mig igen så bytte jag om till träningskläder och gick i 45 min på löpbandet. Såna här dagar är det guld värt. I morgon får det bli bandet igen eftersom Stefan inte kan gå med mig.

Nu är vi på gång igen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jisses vad det regnade i morse.. Jag vaknade oxå av det!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback