Kör för alla mm....

                  

Nu blir det sommaruppehåll i kören. I torsdags var det sista gången för terminen. Vi fick sjunga massor av låtar som vi sjungit under tidigare år. Några var före min tid. Sedan fick sjunga några av låtarna från konserten i söndags. Dom som ville fick ha med en vän. Då vi sjöng låtarna från konserten fick dom stå på scenen och lyssna på oss. Resten av tiden fick dom vara med och sjunga.
Vi hade köpt en blomma som vi gav till Caroline och fick en kram tillbaka.
Hon frågade om om Sandra skulle komma till konserten den 3:e juni i Uppsala. När Sandra sa ja sa Caroline att det var bra för hon behövdes. Du sjunger starkt och bra sa hon. Och hon hade så rätt! Genom att hon tog i och sjöng ordentligt ledde hon in mig på rätt stämma också.
Själv är jag ju bortrest då och kan inte varamed. Synd.

I går kom Stefan hem från Finland och var jätteförkyld. Säker svininfluensa...nöff, nöff.
Han har jobbat hemifrån i dag.
Efter jobbet träffades vi på Rosersbergs golv där vi hämtade upp det nya handfatet och beställde en sån spegelhylla som jag ville ha. Den kommer inte förrän om 1 vecka.

I kväll är det firmaaktivitet. Vi ska spela minigolf i Sigtuna och därefter inta middag på Våfflan nere i hamnen.
Hoppas att det inte blir lika kallt som det var i går kväll. Då behövs det nästan scooteroverall för att inte frysa rumpan av sig.

Nu ska jag sätta mig och läsa ett tag och se om mitt hjärta kan lugna ner sig en smula. Jag har haft rätt mycket dubbelslag i dag igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Puss på dej!

Hoppas att ni har haft det trevligt i kväll!



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback