Hon gjorde det!

Grattis! Grattis! Grattis!



Vår härliga kör-fröken Caroline af Ugglas tog sig till Globen i kväll. Så roligt. Vi är så glada för hennes och Heinz skull.
Vi har ringt och ringt och ringt.
Skandal! Stod det på Aftonbladets nät-tidning. Men vadå skandal! Svenska folket har ju röstat fram henne.
Som jag skrev tidigare: hur ska vi rösta? På det vi gillar själva eller det som vi tror att resten av Europa gillar?
Nu visade det sig att många, många gillar Carolines låt och framträdande då är det väl inte skandal.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nä absolut ingen skandal, jag blev väldigt överraskad då jag hörde låten för första gången, trodde ju att den skulle vara SUPER dålig då ALLA man har pratat med sagt att den var det. MEN där hade dom fel, kanske ingen schlager, men hur många låtar var det som var det då. Helt klart en otroligt fin låt, lite Janis Joplin inspirerad och jag tok gillar ju henne.

SÅ HEJA CARRO=)

Å jag vill oxå sjunga i kör;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback