Gnällig...

..om jag känner mig lite gnällig eller har lite ont någonstans. Ont har jag ju inte speciellt ofta. Men nu har jag haft det i munnen efter min tandavbitning. Tandläkaren skadade tandköttet lite, lite grann. Dessutom läcker det från den lilla metallhylsan som sitter över tandresten tills den nya stifttanden kommer på plats, och jag har en äcklig smak i munnen. När det känns lite jobbigt kan jag bara gå in på Sabinas blogg. Då inser jag att jag faktiskt har det så otroligt bra och jag vet ju att mina "problem" faktiskt är övergående. Jag förstår inte hur  hon orkar och kan vara så modig. Hoppas att det fungerar med den nya behandling hon just nu genomgår.

Och ja, jag ÄR otroligt tacksam för allt jag har och att jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback