3978 kr

Så mycket kostade det att äta gratis på jobbet!

När vi häromsistens fick äta upp resterna av den buffé som kunder bjudits på sprack ju en av mina tänder.
Nu har jag fått en ny fin tand där i stället.
Det spänner och känns lite konstigt i munnen. Jag vågar inte tugga på den sidan trots att det är min tuggsida.
Förmodligen kommer känslan att försvinna om några dagar och allt blir som vanligt igen.

3978 Kr hur kan det kosta så mycket? Det är alltså vad jag betalat. Försäkringskassan har ju också lagt till en summa.

Skulle jag bli bjuden på fler gratismenyer och spräcka fler tänder innan 18 november så har jag i alla fall 50% rabatt tandläkarräkningen. Men det har jag ju inte planerat att göra förståss.
Och ska fler tänder rasa så kan man ge sig den på att dom gör det efter den 18 november. Det är väl som med alla andra garantier kan jag tänka mig.


Kommentarer
Postat av: Nicke,Sandra, Max och Ronja

Typiskt! Vi får fira min födelsedag några dagar tidigare då :)



Kram Nicke

Postat av: Marianne

Haha...ja det kanske är bäst eller så får jag äta mosad mat.

2009-03-19 @ 08:39:04
Postat av: Sandra

Aj aj.. inte billigt!

Hoppas den konstiga känslan ger sig av snart...



Puss!

2009-03-19 @ 09:46:47
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback