Men så fort...

...tiden går. Jag hinner ju inte med.
Vad har hänt den senaste veckan? Inget speciellt. Inte sedan i söndags då ju lille Max för första gången kom och hälsade på oss.
Han tog med sig mamma, pappa och Ronja och kom på middag hos oss. Ja, så mycket mat blev det ju inte för Max. Han får nöja sig mjölkersättning, men mamma och pappa åt middag.
Efter middagen kom även familjen Åström upp för att hälsa på Max och hans föräldrar. Och faster Sandra fick hålla sitt lilla brorsbarn för första gången.

Det var en stolt faster.

Lille Max med skjorta och racerstrumpor.
Jag hoppas att vi snart kan ses igen och äta middag allihop.

Resten av veckan har bara runnit i väg. Jag har haft en del att göra på jobbet. Det har ju varit årsskifte och inkomstuppgifter, och alla möjliga rapporter ska upprättas och skickas till olika mottagare.

Hur har det då gått med våra målsättningar för 2009. Bara bra faktiskt:

Köpstoppet under januari -
inget förutom mat har inhandlats.
Motion -
morgonpromenad tre ggr i veckan.
Matsedlar -

vi har haft en matsedel för de senaste två veckorna som vi följt nästan till 100%
Vi har bara ruckat på den då vi fått rester kvar som vi måste äta upp och då flyttat på en annan planerad middag/lunch. Ny matsedel för de kommande två veckorna finns färdig och på söndag ska maten inhandlas.
Viktväkteriet -
Det går bra. Stefan har förlorat 3 kg sedan nyåret och jag står kvar på samma vikt.

Så har vi då fredag igen. Veckans bästa dag! Jag slutar tidigt och har två lediga dagar framför mig. Men det är skrämmande hur fort dagarna går.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen titta... där var ju jag och Max. Gos!



Vad duktiga ni varit med era målsättningar!



Kram, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback