Jobbig dag...

...har det varit idag.
Hade jag varit en sån som verkligen känner efter hade jag nog inte åkt till jobbet i morse.
Jag hade svårt att få i mig frukosten och kände mig illamående. Jag kände att det inte var någon magsjuka. Och gravid är det ju ingen risk att jag är...hahaha
Jag tog det lugnt med kaffet vid 9-fikat. Istället tog jag en halv macka och en kopp tea lite senare och se då började illamåendet släppa. Efter en banan också så kände jag mig återställd. Skönt. Men det tog nästan hela förmiddagen.
Så på eftermiddagen drabbades jag av den stora tröttheten. Jag vet inte vad den kom ifrån. Jag fick ett mail från Sandra där hon skrev att hon var i coma. Plötsligen så himla trött hon med. När Stefan kom hem sa han samma sak. Konstigt. Alla tre lika trötta. Skönt att det är fredag i morgon. Nu har vi ju jobbat i två hela dagar, då behöver man nog lite ledigt igen. Stefan sitter och letar efter resor till våren. Vi har ju funderat på Toscana. Vi får väl se hur det blir.

                             

Kommentarer
Postat av: Bim

---> Marianne: Hej Marianne! Jag gör som du då, svarar här, och kopierar in det i din blogg också.



Ja, jag blev oerhört besviken på slutet i boken du just läste. (Vill inte skriva ut namnet, så jag inte förstör för någon). Jag ville att allt skulle ordna upp sig, och att det skulle sluta lyckligt...



Jag läser min första Åsa Larsson. Har liksom inte blivit av förut. Även om jag läser oerhört mycket böcker. Det blev 118 under 2008... Håller absolut med dig. Att läsa är livet. Och jag tycker också synd om dom som inte har upptäckt den glädjen.



Gillar din blogg! Kommer fortsätta att kika in hos dig! :-)

Postat av: Sandra med Mathilda & Melker

Konstigt... det måste ha varit stora komadagen i dag! Micke hade oxå varit där...i komaland...



Förresten, min arbetskamrat rekommenderade Florens! Fast kanske inte en hel vecka om man inte är väldigt konstintresserad som han..



Pöss!



2009-01-08 @ 20:28:25
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Mimmi

Hoppas komadagen bara varade en dag.....hade något liknande veckan före jul. .och det varade bara någon dag!

2009-01-09 @ 09:06:41
URL: http://mymim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback