Vårkänning

...åh, i dag på lunchen satt jag ute en stund. Jag satte mig vid husgaveln där vi brukar sitta under sommaren. Det stod någon typ av träram lutad mot väggen och den kunde jag sitta lite försiktigt på. Lite kalla vindar var det men åh vad solen värmde. Jag blev så glad och kände verkligen att vi är på väg åt rätt håll. U kom också ut en stund och stod i solen. Vi brukar vara dom som först börjar sitta ute på våren.
Eftermiddagen blev lite lättare att uthärda.
Det blir ljusare och ljusare för varje dag. Om någon månad kommer det att vara ljust när jag går hem.
Tyvärr ska inte solen stanna. I morgon och resten av veckan ska det visst snöa och bli lite kallare.





Ps. bara 12 dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag nyfniken. 12 dagar till vaddå?

Eva

2009-02-11 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback