Test



Testar om det blir någon ram runt bilden.

Kommentarer
Postat av: Darkangel och Mumma

Om du skriver 0px i stilmallen så brukar ramen försvinna. Där det står image.

Ungefär så här:

.image {border: 0px solid...



Jag har ett önskemål.

Jag läser alla bloggar i Google Reader.

Blogg.se kapar av inläggen i Google reader och alla andra RSS-läsare. Det gör att man bara kan läsa en del av inläggen. Man kan inte heller se några bilder i Google reader.

Det är en förinställning som du kan ändra.

Gå in på inställningar.

Kryssa i rutan där det står: Lämna ut hela inlägg i rss-flödet.

Sen blir allt som förut.

Och jag blir lycklig!



Jag hittade inte din mailadress så det blev en lååååång kommentar. Förlåt!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback