Vaccinerad!

Sandra ringde efter att hon varit på vårdcentralen med Melker. Hon sa att man fick vaccinera sig även om man inte tillhör riskgrupperna och att det inte var någon kö alls.
Jag sade till U att jag tänkte sticka och vaccinera mig, satte mig i bilen och drog iväg. Det var hur smidigt som helst. Jag hann bara fylla i hälsodeklarationen innan jag blev inropad. Jag var tillbaka på jobbet efter en 15-20 min. Då sa U att han och J också skulle åka ner. Jag förklarade hur dom skulle gå när dom kom in på vårdcentralen. 1 tr upp och direkt vänster. Det tog säkert nästan en timma innan dom var tillbaka.
Hade dom lyssnat på mig? Nä! Dom gick till vänster men inte en trappa upp. Och visst dom vaccinerade tydligen på fler ställen, men där var det kö.
Så typiskt killar....hmmm. Dom lyssnar inte.


(Bild lånad ur Corren)

Än så länge känner jag inget speciellt efter sprutan. Lite ömt på stickstället bara. Peppar, peppar.

Kommentarer
Postat av: Darkangel och Mumma

Så bra!

Här får vi åka till travbanan! Och stå i kö i två timmar utomhus. Jag får aldrig min spruta.

Postat av: Jenny

haha DEN biten missade J att berätta hahaBra att du fick dem att gå iväg.

KRAM Jenny

2009-12-01 @ 23:49:44
URL: http://jennybergvall.blogpot.com
Postat av: Marianne

Darkangel: Travbanan? Låter inget vidare.



Jenny: Nä, det skulle dom aldrig erkänna. Men Uffe sa att Jonas, medan dom väntade, sagt: sa inte Marianne att vi skulle gå upp en trappa?

2009-12-02 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback