Skinkmacka

I morse bjöd jag killarna på jobbet på en julskinkmacka. Värmde på lite glögg också. Vi hade en halv flaska kvar sedan lucia. Jag köpte ett paket med skinkskivor som var riktigt goda.
Jag råkade visst förekomma chefen på något sätt. Antar att dom tänkt göra så här den 23:e kanske.
Förr var det alltid jag som fixade om vi skulle ha något speciellt, men nu vill dom fixa allt själva, så jag hade ingen aning om deras planer.
Som tur är så hade jag betalat allt själv.


Gott var det i alla fall.
Får väl låta bli att ta initiativ av den här arten i fortsättningen och släppa det till cheferna.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du skall ta initiativ men du kan ju checka med "bossarna" om de tänkt samma eller ej. Annars kanske en massa skoj missas, för inte kommer de tänka på "allt" tror jag ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback