Ledig dag...

Åh vad skönt med ett par lediga dagar. Inget planerat, inga måsten. Jag älskar det.
Efter härlig sovmorgon blev det shoppingtur. Jag köpte mig ett tortyrplagg för att känna mig bekväm i min klänning som jag hade på firmafesten. Nu ska det inte synas var det ena underplagget slutar och det andra börjar....
Stefan köpte sig en ny morgonrock.
Därefter blev det en tur till Maxi. Mat till kvällens middag inhandlades plus en ny DVD till sovrummet. En DVD till det otroliga priset 399,-. Vi får väl se hur länge den håller. Vi köpte en sån billig VHS spelare för en massa å sedan och den funkar utmärkt fortfarande.
Efter en liten snabblur i soffan började jag med middagen. Sandra och barnen dök upp strax efter fem. Vi åt kycklingklubbor med potatisgratäng, sallad och hemmagjord barbequesås (stavas det så). Melker fick bea-sås av rätt märke (enligt honom). Själv äter jag inte det, har aldrig tyckt att det är gott. Till dessert åt vi fruktsallad och glass.
Mathilda läste för oss, vi ritade och försökte lösa cachegåtor.
Senare dök även Micke upp och fick mat även han.
Strax före tio åkte familjen hem.
I morgon blir det eventuellt en tur till stan och biobesök. Vi ska väl försöka se sista delen av Milleniumserien.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är det härligt med dessa slappar dagar utan planer. Då man gör vad man känner och inget mer ;-)

Postat av: Marianne

Ja, det är så skönt. 4 lediga dagar kvar att njuta av.

2009-12-30 @ 14:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback