Annandag jul....

Ja, se det snöar... och snöar. Men det är fortfarande bara någon minusgrad.

I dag har vi varit  hos Eva och Thord på middag.
Mamma, Pappa, Stefan och jag.
Först bjöds vi på en liten välkomstwhisky.
Till middag: inbakad gravad lax med god örtsås och sallad.
Fruktsallad med glass till efterrätt. Allt var jättegott.
Trevligt prat runt bordet innan det var dags att åka hemåt igen.

I kväll har vi tittat på Stjärnorna på slottet som var härligt befriat från "skandaler" och skitsnack.
Skönt tycker jag som inte gillar när folk hoppar på varandra och är taskiga. Förnedrings TV - nej, tack.


Mycket snö hos Eva & Thord



Mamma eh....poserar.....

Ja, vad ska jag säga..... Pappa hade nog velat borra i en och annan gren i den granen.
Förlåt E & T men vacker var den inte. Men lite rolig!

Så här ska man nog inte fotografera.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysiga bilder... och ja... jag kan nog hålla med om att granen inte var den vackraste... rätt originell :)



Puss!

Postat av: Jenny

Fina foton. Dom ser ut att ha det jätte mysigt hemma hos din syster. Tycker granen deras var full av charm ;) God fortsättning!

2009-12-27 @ 15:47:48
URL: http://jennybergvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback