Redan tisdag kväll...

...det går så fort.
Både i går och i dag har det varit riktigt skönt sommarväder, men nu ska det visst bli sämre igen. Hoppas dom har fel.
I går efter jobbet åkte jag hem och åt middag och sedan tog jag det mest lugnt. Man behöver såna kvällar ibland.
I kväll har jag varit hos Sandra och barnen och ätit middag. Jag blev inte kvar så länge eftersom det är skol/dagisdag i morgon för barnen och dom behöver komma tidigt i säng. Vi hann i alla fall spela ett par omgångar Svarte Petter med Melker innan middagen var klar. Sedan ville han att jag skulle sitta med honom när han spelar TV-spel och det är så himla tråkigt. Det är svårt att hålla sig vaken då. Förlåt Melker, men det är urtrist. Mathilda spelade Sims och det är lika tråkigt att sitta vid sidan om och titta på det.
I morgon ska jag titta till Mamma och Pappa en sväng efter jobbet.

Om ett par veckor vet jag några som ska åka till Cypern och vi ska inte åka med i år. Usch det kommer att kännas trist när vi tidigt på morgonen skjutsar upp familjerna till Arlanda. Nästa år kanske ordningen är återställd och vi åker med igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh.. lyllos dom som ska åka till Cypern.. Förstår att det blir tungt att skjutsa upp dem, men men.. Några veckor senare får ni väl ge igen?



Puss & kram!

Postat av: Marianne

Mäh! Det är ju inte samma sak!

2009-08-26 @ 08:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback