Första arbetsdagen....

...avklarad. Och, så farligt var det ju inte. Dagen gick ganska fort ändå. Fortfarande är det några som inte kommit tillbaka efter semestern. En har plötsligt blivit pappa i förtid och är därmed pappaledig. Nästa vecka ska vi dock vara fulltaliga.
Jag är ändå ganska glad att jag har ett arbete att gå till även om det varit underbart härligt att ha en lång semester.
Jag till och med jobbade över 45 min, men dom kommer jag att ta tillbaka redan i morgon då jag ska till frissan.

Stefan är fortfarande kvar på jobbet. Han skippade spinningen för att han var trött efter gårdagens cyklande. På jobbet hade dom planerat in......cykling och grillning. Han är väl helt slut när han väl kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback