Apropå Cypern...

Jag älskar våra frukostar när vi är där. Jag vill inte gå och äta frukost i restaurangen. Jag vill sitta i min morgonrock, med en bok och äta frukost länge!


Havregryn, rooiboste och kaffe tar vi med oss från Sverige. Medan jag skär frukt och grönsaker går Stefan och köper färskt gott bröd. Sedan bara njuter vi.


Men.......
Nu kan inte jag grekiska men jag antar att det övre datumet är tillverkningsdatum och det under är bäst före datum.
Hållbart i nästan 10 månader. Vad innehåller det då? Smörpaketet jag har i kylen här hemma har tillv.dat 090730 och bäst före 091001!


Haha...vi tar med oss varsin kaffekopp hemifrån också eftersom vi tycker att kaffet blir godare i tunna koppar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Najsigt najsigt!



Puss & kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback