Återigen tänder jag ett ljus....


Det här ljuset lånade jag
här

Den här gången är det för lille Victor 1,5 år som i morse somnade in på Akademiska sjukhuset. Trots att föräldrarna kämpat för att han skulle få somna in hemma i lugn och ro. Aftonbladet skrev både igår och idag om deras kamp.
Jag kände inte Victor och jag känner inte Victors mamma Sofie. Däremot känner jag hans pappa Peter som under några år väldigt ofta var hos oss. Jag blir så ledsen för deras skull. Man ska inte behöva uppleva detta som förälder.
För lille Victor är det försent men stöd gärna deras insamling till Barncanserfonden. 20 kronor kan nästan alla avvara och det är enkelt att lämna ett bidrag via sms.

Jag sänder styrkekramar till Victors föräldrar. Jag tror inte att man i sin vildaste fantasi helt kan förstå vad ni just går igenom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sofie och Peter tackar så jätte mycket för allt engagemang! =)

Det har varit en riktig helvetesdag, inte nog med detta utan gräddet på moset står din son och hans brutna handled för! Vad är detta för dag?!



MVH

Sandra

Postat av: Marianne

Nä, det var ingen bra dag. Och jag är innerligt glad att Nicklas klarade sig så bra trots allt.

2009-04-15 @ 12:51:36
Postat av: En medmänniska

Hejsan!



Jag och några till har en ide, syftet att stötta Victors mamma och pappa Sofie o Peter. Vi hoppas du och alla andra som läser hör av er. Maila så berättar vi mer. Det gör du till mig på den här adressen: [email protected]



Hoppas vi hörs för det är bråttom!



Mvh En medmänniska





2009-04-21 @ 14:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback