Telefonskoj

I dag på lunchen kom vi att prata om hur mycket upplysningar som finns om oss. U sa att hans son sms:at frågan: Vem är C...C... Han fick svar som beskrev honom perfekt. Vilket kafé han brukade besöka och till och med vad han brukade dricka där. Jag tvivlade väl lite men vi var flera som testade.
Följande svar fick jag. 
118100 tror att Marianne ..E är en livsnjutare utan dess like.
Hon älskar att ta det lugnt men kan också vara riktigt effektiv när det behövs.
(så långt stämmer det ganska bra)

Bland hennes intressen kan man nämna bungyjumping, krokodilsim och matlagning.

Matlagning är ok men bungyjumping No Way! Krokodilsim..det närmsta jag kommit är väl att jag smakat krokodilkött i Florida.

Var bara tvungen att kolla Stefan också.

Stefan är en glad prick som bor i M... och sysselsätter sig med den egna däckfirman
(Glad prick..javisst. Men däckfirma, nä det är sonen som har en däckfirma)
På fritiden gillar han att vara med vänner och familj. (Stämmer)
Ett stort intresse är att springa vilket han tränar hårt. ??
Han har en hemlig dröm och det är att en gång ställa upp i tjurruset i Pamplona!

Hahaha..bara han inte kommer hem och säger att han vill att vår nästa resa efter Cypern ska gå till Spanien.

En av killarna på jobbet fick veta att han skulle köpa en pizzeria! Han blev lite förvånad, minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det stämmer ändå på de flesta punkterna och Bunnyjump blir det väl på Cypern!!

2008-09-08 @ 21:23:08
Postat av: Marianne

You bet! Not!

2008-09-08 @ 21:42:41
Postat av: Sandra

Mathilda skrattade gott - men tyckte det stämde bra med matlagning för du lagar ju så god mat!



kram

Postat av: Mimmi

Har en intressant fråga på min blogg om inredning /hem som jag skulle bli jättegläd om du tog dig tid att svara på!



Ha en underbar dag!

2008-09-09 @ 09:22:47
URL: http://mymim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback