I kväll

Kom Mathilda hit och sålde jultidiningar till mig. Hon har blivit så stor nu. Skruttan. Jag beställde två böcker och en julpåse med julkort och julklappsadresser. Hon får komma tillbaka när Stefan är hemma så får väl han med köpa något. Hon hade redan fått ganska många beställningar. Mamma var med som sekreterare och Melker var med som ..som..Melker.

Så fort jag öppnade dörren när dom ringde på så sträckte Melker fram handen och sa: Här Mormor en present till dig!:
Ha sa att jag skulle lägga den på min hylla så nu har jag gjort det.


Ett fint litet ekollon.

Kommentarer
Postat av: FD FruHatt

Lämmna dinmail i min förra blogg så får du adressen till den ny a:)

2008-09-05 @ 10:52:42
Postat av: Åsa.S

Vilken vacker present!



Ha en fin söndag!

Postat av: sabina

Sådan fin liten present.

Kul att M har börjat sälja jultidningar.

Får väl se om hon har vägarna förbi vårat hem=)

2008-09-07 @ 12:03:32
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Hoppas helgen varit bra trots allt regnande o gråa!

2008-09-07 @ 16:02:39
URL: http://mymim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback