Bowling

Vårt nya kvällsnöje.


Det här är jag. Kolla 5 strike i rad!


Stefans boll. Elller klot kanske man säger.


Djup koncentration. Jag har aldrig tidigare lett över Stefan. Inte missa nu.


Stefan ser glad ut trots underläget.


Kolla!
Kan meddela att omgången efter var ordningen återställd. Dvs. Stefan slog mig med hästlängder.
Jag kan spela lika hårda välriktade klot som Stefan och ändå så står käglorna kvar. Jag är övertygad om att spelet är könsdiskriminerande. Så det så!
Dålig förlorare? Jag? Nä nä!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mamma... du är tokig du! Duktig på bowling är du oxå...



Jag skrattade så tårarna rann när jag såg din lilla serie här :)



Pöss!

Postat av: Stefan

jag skrattade inte!

2008-09-18 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback