Tre i veckan

Skynda!

  1. Hur länge skulle du vänta i en kö innan du skulle släppa vara och gå där ifrån?
  2. Vad är gränsen på hur länge man kan sitta i en telefonkö?
  3. Om det ta precis lika lång tid och du skulle komma fram till samma ställe, vad skulle du välja? Motorvägen med 120 km/h hela vägen eller den krokiga vägen genom underbar natur?

Mina Svar:

  

  1. Beror på. Har jag inte bråttom skulle jag kanske vänta 20-30 min. Innan jag gav upp.
  2. 15-20 min har jag suttit i telefon kö. Men det beror på om det är superviktigt eller ej att komma fram just då.
  3. Om jag kör själv så att jag inte blir åksjuk skulle jag välja den krokiga vägen genom underbar natur.

    

Vill du vara med kan du kolla här Här .

        


Kommentarer
Postat av: Maria

God morgon!

Kikar in för att läsa dina svar.



Ha en trevlig vecka, mvh Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback