Frågor & svar

Nu har jag snott från Sandra igen!

1. Hur gammal är du om fem år?
Usch..en mycket gammal dam
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Arbetskamraterna och mannen

3. Hur lång är du? 162,5
4. Vilken är din favoritplats? Hemma
5. Vem ringde du senast? Mannen
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vilken dag ska vi fira er?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är till.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sedan 60 år tillbaka den 15 maj.
10. När såg du senast din mamma? I söndags.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du i dag? 5,00 ställde om klockan och vaknade 6,30 eftersom jag var dötrött
13. Vilken är din favoritjulsång? Gläns över sjö och strand.
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? På någon varm och solig plats eller hemma.
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget speciellt. Ev. någon film jag sett.
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Sandra berättade vad Mathilda sagt om att hon hade tråkiga nyheter
17. Hur stor är din säng? 90 x 200
18. Är du social? Inte speciellt, men skulle vilja vara det.
19. Vad dricker du till frukost? Te och kaffe
20. Sover du på någon särskild sida? Framstupa sidoläge med ena armen under kudden
21. Kan du spela poker? Inte enligt mannen, ändå vinner jag då och då över honom.
22. Är du en beroendemänniska? Nej förutom vad det gäller sömn.
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
24. Klädesplagg du senast köpte? En svart top till konserten i Berwaldhallen
25. Vem är den roligaste människan du känner? Här snor jag faktiskt Sandras svar eftersom vi sjunger i samma kör. "En otroligt rolig människa jag fått förmånen att träffa varje vecka senaste året är Caroline af Ugglas och hon är fantastiskt rolig. Jag skrattar alltid en massa under våra körtillfällen. Men att säga att jag känner henne - det är en överdrift! "
Sandra är också en rolig människa och henne känner jag väldigt väl.

Här saknades det frågor...

33. Vad ska du göra imorgon? Ta hand om hemmet och mig själv.
34. Vad ska du göra idag? Jobba till 13,15. Därefter träffa Mamma, Pappa och familjen Åström.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En pärm med röd rygg.
36. Kan du byta olja på bilen? Kan kanske jag kan om någon visar hur jag ska göra men jag har aldrig gjort det. Har en man som är utbildad fordonslärare, en son som är bilmek plus att jag jobbar på en bilverkstad. Jag behöver alltså inte.
37. Vad borde du göra? Städa, planera matlistor så att jag slipper fundera varje dag över vad vi ska äta.
38. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P4 Radio Stockholm..alltid.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen min älskade mamma!



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback