Vårljus...

Nu märker man verkligen skillnad på ljuset. I morse när vi var ute på vår dagliga morgonpromenad kl. 05,30 - 06,12 släckte dom gatlyktorna. Och det var nästan dagsljus när vi kom hem. Det är riktigt härligt. Hörde på radion att vi fått 37 min mer dagsljus den senaste veckan. Det är så himla skönt. Jag avskyr den mörka årstiden. Och i år har det ju varit mörkare än vanlig efter som vi inte haft någon snö alls. Nästan i alla fall.
I eftermiddag har jag bakat pizza till mina föräldrar. Två riktigt stora pizzor som vi kunde dela i fyra delar och frysa in till senare. Nu blir det strax Let's dance och jag är skittrött. precis som vanligt på fredagkvällar.
I kväll tror jag att Matte eller Tony åker ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback