Vad är det som händer?

Bankrån, värdetransportrån och rånade guldbutiker. Ofta mitt på dagen, med massor av vittnen. Tonåringar eller unga män som knivskär eller blir knivskurna, misshandlar eller misshandlas. Även det mitt på dagen med massor av vittnen. Maffiametoder inom restaurangbranchen. Varje dag den senaste tiden har nya fall rapporterats. Vart är Sverige på väg. Det är riktigt skrämmande. Hur kommer framtiden se ut för mina barn och barnbarn? Hur ska dom kunna känna sig säkra någonstans? Är det ingen som bryr sig längre?


Kommentarer
Postat av: Fru A

Ja det undrar sannerligen jag med!!! Det är verkligen skrämmande!

Postat av: Steffe

Ja vad är det som händer
Verkar säkrare här i Tapei
Stefan

2008-03-14 @ 14:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback