Hur kan det komma sig..

.. att man kan bli så fruktansvärt irriterad på en människa. Han har väl inte gjort något speciellt direkt. Lite småirriterande grejjer bara. Nu har det gått så långt att jag blir irriterad bara han närmar sig. Jag är inte ensam på jobbet om att vara irriterad på honom. Han arbetar inte här utan kommer bara ett par dar i veckan och hjälper till. Jag vill inte verka sur och irriterad, men jag kan inte låta bli. Nu blir allt han gör irriterande. Varje gång han ska komma tänker jag att nu ska jag vara trevlig och inte bli irriterad..men det går bara inte.
Jag vet inte hur jag ska vända på det hela.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Du får titta bort och lådsas som det regnar..
Nä men allvarligt sånt där är så jobbigt.. en del irriterar en mer än de flesta.
Försök se det goda i allt trots allt.. eller säg ifrån.. din mening.
Tjing o Glad Påsk på dig.

Postat av: Sandra

Vem kan du mena?!
Låt mig gissa... Är det T...? Hi hi...

Jag säger bara Fru Präkt...

Pöss

2008-03-19 @ 17:57:25
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Marianne

Jepp. Sandra, så rätt så.

2008-03-20 @ 09:04:36
Postat av: Christina

Jag frågar mig alltid när jag hamnar i sådana situationer med människor. Vad väcker den här personen i mig eftersom jag blir så irriterad. Ett tips bara du väljer själv om du vill prova eller inte. Önskar dig en Glad Påsk, kram

2008-03-20 @ 18:31:34
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback