Sitter....

..just nu vid ett fönster på Hotell Haikon Kartano utanför Borgå i Finland. Utsikten är fantastisk. En vacker havsvik i solnedgång. Stefan och jag har varit inne i Borgå och ätit en god middag. Inbakad oxfilè med portvinsås och grönsaker. Till det ett glas rött. Eftersom middagen blev dyr: 95€ så får vi säga att det var en försenad bröllopsdagsmiddag. Borgå är en mysig liten stad men tyvärr nästan död trots att det är fredagskväll. Vart är alla människor? Tyvärr är det kalla vindar trots att solen skiner. Det är inte så skönt att strosa runt och titta på staden.
Hotellet vi bor på har en jättevacker park. Vi gick en runda i den innan vi återvände till vårt rum. Jag var iskall om fötterna eftersom jag bara hade sandaletter. Nu får det bli en stunds läsande medan Stefan kollar fotboll. Jag har kommit halvvägs i Camilla Läckbergs senaste, Sjöjungfrun. Det börjar bli lite spännande. I morgon när jag kommer hem ska jag lägga in lite foton från vår Finlandsresa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså... du sitter och bloggar på hotellet du!

Ses i mörra!



Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback