Ännu en varm dag

..och jag har inte kunnat göra det jag tänkt att göra under semestern. Nämligen olja in trallen.
I går kväll var A-M & E här och grillade med oss. Gott och trevligt. Vi drack champange...eller dom drack och jag tog väl två munnar eller nåt. Jag gillar det inte. Men det är sånt man får göra en vardagskväll när man har semester.

Sandra och barnen var här och badade en stund på eftermiddagen. Sedan följde vi med dem hem för att testa Wii Sport spelet som Micke fick av oss i födelsedagspresent. Sandra lade upp en profil på mig. Jag har ideal-BMI men efter att jag utfört balanstestet blev jag klassad som 60-åring! Fast jag får väl inte ta det för allvarligt. Det var ju första gången jag testade och jag hajjade väl inte riktigt hur jag skulle göra. Men jag kommer igen.


När vi gick till familjen efter badandet tog vi med oss lite matrester från i går och tillsammans med lite av familjens matrester fick vi ihop en smarrig gemensam middag.

I kväll har jag stykit lite och nu är det dags att hoppa i säng. I morgon ska jag åka båt. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback