Det är inte klokt..

vad veckorna rinner på. Fredag igen! Jätteskönt att det är fredag men lite läskigt att tiden går så fort.
I morse hoppade jag över promenaden. Stefan är inte hemma och jag visste inte om jag skulle få gå ensam, men så ville jag så gärna få sova lite längre också. Jag var så ruskigt trött i går förmiddag. Jag bara satt och gäspade hela tiden på jobbet.
Jag kom i säng redan 21,15 i går kväll läste till 21,30 och somnade som en stock. Vaknade jättepigg i morse innan klockan satt igång. Jag tog mobilen för att kolla vad klockan var. 04,06! Jag hade alltså inte sovit längre än annars. Då brukar jag komma i säng vid 22 och går upp 05,00. Nu fick jag i alla fall somna om. Det tog ett tag men till slut gjorde jag det. Vaknade av mobilen 06,30. Skönt.

Den kommande helgen är oplanerad sånär som på fika hos Mamma och Pappa på söndag. Eva & Thord kommer också. Stefan ska få sin första semla. Han har nått sin första målvikt 80 kg på gamla vågen. Nu har vi ju fått veta att det var en glädjevåg. Skillnaden mellan den gamla och den nya vågen har för Stefan varit drygt 3 kg. I tisdags när Sandra var och vägde sig på viktväktarna kom hon direkt hem till oss och jämförde med våra vågar. Den nya vågen visade samma som viktväktarnas. Så i verkligheten har han inte nått 80 kg ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback