Min helg i korthet...

Fika med Mamma och Pappa
Lax med vitvinssås
Tråkiga nyheter från Linköping
Let's Dance, trodde att Dilba eller Mi skulle ryka. Dom har nog inte nått ut till TV-röstarna.
På spåret (min sångfröken C a U åkte tyvärr ut)
Promenad i skitväder
Eldsläckning (några snorungar eldade vid vår transformatorstation)
SEMLA med mjölk och kanel.
Strykning
Lek med Mathilda
Försämring i Linköping
Middag med familjen. Lax igen! Det tänkte jag inte på förrän jag skrev detta. Men lax är gott och nyttigt.
Svarte Petter
Melodifestivalen (ganska dålig tycker jag)
Ett avsnitt av Sopranos
Dålig sömn på natten
Poliskontroll, Stefans körkort låg hemma i plånboken (vi klarade oss men familjen hade utan att veta det körförbud på nya bilen - 1500 kr i böter).
IKEA Barkarby
Fika i restaurangen
Pastakartong, äppelklyftare och två pkt. plåster, minsann. Storhandling.
Spagetti och köttfärssås
Tyvärr ännu sämre i Linköping.
Arlanda, Stefan till Köpenhamn
Coop
Middagslur på soffan
Macka och kaffe
Ensam lugn kväll. Jag gillar och behöver det.
En annan del av Köping.
Läsning. När livet stannar.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback