Full i skratt...

....blir jag när jag läser det här

Precis så är det för mig med. Vår toa på jobbet ligger så till att man måste passera den till och från kundmottagningen. Det blir gärna ett ställe där man stannar till och står och pratar. Händer det när jag sitter därinne blir det tvärstopp.
Jag har ju en del krångel med magen så det kan bli lite spring. Och det känns så pinsamt om jag nyss varit där och måste gå om en stund igen och att någon ser det. Varför är man så? Magen blir ju inte direkt bättre av det. Hmmm

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för "ord".de alla passar in mer än väl kanske för väl så .....men jag skall använda ett av dem i helgen..för komplicerat att berätta här sammanhanget! Tack Tack.

Just nu så använder jag..."att bjuda på sig själv är en en väg från själviskhet" Maria Modig i Tankar för dagen P1 19 feb-08 i

Postat av: Pialotta

Usch ja, det där med våra magar är ett dilemma. Måste vara hur tradigt som helst för dig att behöva skylta så där med dina toabesök;-)
Men herre min ge vad gör det om hundra år.. vi är ju bara människor..
Vink från Syd

2008-02-20 @ 13:34:18
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback