Trevlig dag...

Först fick bilen sig en välbehövlig tvätt.
Jisses så skitig den blev igår på hemresan.
Sen in på Stadium där vi bytte luvtröjan jag fick av Stefan i julklapp. Han hade köpt fel färg enligt mig.
Vidare på jakt efter en klänning till nyårsafton. Det blev två stycken. Dom var inte så dyra. Jag fick två klänningar och en blus för under 700 kr.
Sedan hittade jag ett par svarta byxor och en blus på rean. När jag kom hem plingade det i min telefon:


Jamen,  är det inte typiskt. När man redan handlat.

På eftermiddagen hämtade vi Mamma & Pappa och tog oss till Eva & Thord.
Där fick vi glögg och små snittar med lax och pepparrotsgrädde. Så gott.
Sedan blev det god middag och mycket pratande. Mamma hade med sig gamla foton som hon ville att vi skulle ta hand om.


Tagen på bar gärning när jag snor nappen från lillsyrran. Jag kanske är 2,5 år och Inger knappt året.
Jag var tydligen hopplös på att sno nappen från henne.


Här är jag nog 3 år och sitter på trappan hos mina sommarföräldrar Tant Viola och "Guben" i Norrtälje.
Jag tillbringade en sommar hos dem när mamma var sjuk och inte fick ha oss hemma.
Jag hade en härlig sommar där på landet.
Det är kul att titta på gamla kort.

Efter middag och fika var det dags att packa in oss i bilen och återvända hem. Allihop började bli trötta och Pappa hade nickat till lite i sin rullstol.
Det blev en lagom lugn och trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: inger pudas

Halloj syrran! Vilken söt lillasyster du har. Tålmodig till tusen fast hon blev av med sin napp jämt och ständigt. Är allt väl? Snart är det nyår. Jag ska jobba i kväll och i morgon dag. Sen blir det partyyyyyy. Ni får ha en trevlig nyårsafton. Jag ringer kanske om jag inte blir för berusad. Ha Ha. Kram från mig till dig och de dina.

2008-12-30 @ 10:42:09
Postat av: Marianne

Hej på dej du. Det är inget större fel på din mellansyrra heller..haha.

Fast lite elak var jag ju tydligen. Men det har jag gottgjort med råge eller hur?

Stackars dig som måste jobba. Jag är ledig till 7 januari. Vi firar ju med storasyrran och brorsan så vi får höras då.

Kram kram till dig och kidsen med.

2008-12-30 @ 21:58:57
Postat av: inger pudas

Du hade tur du. Jag fick äta "Pudding" jag till jag blev less. Kramisar

2009-01-01 @ 16:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback