Helt plötsligt...

Har vi vinter igen! I kväll har ett tunt lager snö lagt sig över gräset. Det är bara 0,3 plusgrader. Typiskt aprilväder...jag vet! Men jag vill inte! Jag blir lika besviken varje år när det blir såna här bakslag.
Och jag som just fått en ny fin cykel och en ny fin cykelhjälm. Vi hade väl tänkt cykla lite i helgen men det ser ut att bli skitväder även i helgen

21927-510     
Min nya fina cykel av märket Nishiki.

 21927-511                                                                

Min Bellhjälm.

Det hade ju varit kul om hjälmen varit i samma fina färg som cykeln. Men det fanns tyvärr inte.

Kommentarer
Postat av: Christina

Fin Cyckel och hjälm, tänk att cykla är något jag inte gillar riktigt. Jag gör det men går hellre, Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback