Singstar

Ja, jäklar vad skojigt det var att sjunga hos Sandra och Micke i går kväll. Dom hade köpt ett singstar spel. Och jäklar vad illa det lät emellanåt. Men som sagt riktigt roligt var det.
Vi var bjudna på lite grekisk mat tillsammans med familjen och Mickes föräldrar. Vi passade även på att boka nästa års resa. Då blir det härliga Cypern och Sandy Bay igen. Mickes föräldrar åker också med. Oj vad jag ska längta nu. För övrigt var det riktig skitväder hela dagen igår. Regn och blåst mest hela tiden. Vi passade på att handla lite mat för kommande vecka. Resten av dagen blev ganska slapp.
I dag söndag har vi haft ett riktig härligt höstväder. Solen har strålat och vi har haft runt 18 grader varm. Härligt. I morse tog vi en timmes promenad innan frukost. Vi gick kyrkrundan och mötte en hel del människor som liksom vi tog vara på den ljuvliga morgonen.
Jag har tagit hand om lite utblommat och visset i trädgården. Stefan har fixat taket på uterummet. Det har läckt i skarvarna så nu har han tätat med silikon. Jag var också iväg en snabbis till Mamma och Pappa och hjälpte dem med en pressenning över deras balkongmöbler.
Nu ska jag ta fram strykbräda och strykjärn och ta mig ann min tvätthög. Skittråkigt men nödvändigt.
I morgon är det arbetsdag igen. Helgerna går alldeles för snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback