Så har vi.....

..då äntligen fått sjunga upp för Andreas Johnsson. I går kväll sjöng vi hans låt - A little bit of love.. för honom, hans fru och lilla dotter.
Innan han kom övade vi ett par gånger extra. På några ställen lät det lite tveksamt så jag undrade hur det skulle gå om vi skulle bli lite nervösa. Men som med alla stora artister..hihi.. så kan genrepet ofta låta mindre bra. Men så kom han och jisses så bra vi sjöng. Det lät kanonbra och han såg lite tagen ut. Efter det sjöng vi låten tillsammans. han sjöng verserna ensam sedan sjöng vi med i refrängerna. Det var riktigt kul.
Vår sångfröken Caroline var för dagen klädd helt i grönt. Hon är lite galen men absolut supercool och väldigt rolig.  Hon sa att hon såg ut som en sparris i sina gröna kläder. Mina bilder från kvällen blev inte så bra. Jag har inte förlikat mig med den nya kameran som jag INTE tycker om. Nu lägger jag ner några tusenlappar på att laga den gamla.
Jag har fått låna lite bilder av
Sandra 

image405

Caroline poserar i sin gröna utstyrsel. Hon hade grönt lurv runt nederkanten av den korta kjolen. Till det illgröna strumpor.

image408

Min lite gryniga bild av Caroline och hennes outfit.

image406

En något rörd och tagen Andreas alldeles efter vår sång.

image409
Här sjunger Andreas för och med oss.

image407

Efteråt satt han på scenkanten och skrev autografer åt den som ville ha. Jag ville inte.

Nu återstår vårt uppträdande på Centralen den 30/11 kl. 17,00. Vi ska sjunga fyra sånger.
Nordman skulle visst också sjunga. Ska bli riktigt skojigt. Hoppas att det blir mycket folk.

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilka fina bilder, allra mest gillade bilden på Andreas i profil. Den utsrålade något speciellt. Lycka Till
den 30/11, ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback