I eftermiddag...

..är det dags! Vi ska sjunga på Stockholms Centralstation 
Kl. 17,00 invigs 2007 års ljusspel och vi ska sjunga med Caroline af Ugglas Kör för alla .
Det ska bli så himla kul. Vem hade trott att JAG skulle få vara med och sjunga på Centralen. Inte dom som alltid sagt att jag inte KAN sjunga. Men det kan jag visst. Jag skulle nog inte klara av att ställa mig och sjunga solo. Det har jag inte röst till, men i kören går det alldeles utmärkt.
Åh vad jag ser fram emot eftermiddagen. Hoppas att Stefan kan filma lite så att jag har "bevis".

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas det var lyckat på Centralen.....häftigt att vara med om!

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Det där låter häftigt:-)
Ser fram emt bevis:-)
kramar

2007-12-02 @ 22:57:28
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback