Grått och trist

..är vädret idag. I morse när vi var ute på vår morgonpromenad var det snorhalt. Det var 0,8 minusgrader och jättefuktigt så vägarna hade en tunn ishinna. Dom större vägarna var saltade men gångvägar och vägarna inne i villaområden var inte det. Det blir jobbigt att gå när man hela tiden måste vara beredd på att fötterna far iväg. Nu är det plusgrader men fortfarande väldigt dimmigt. Stefan står på Arlanda och väntar på ett försenat flyg. Markradarn har varit ur funktion igen plus att dimman legat tät.
I kväll blir det frisering av kalufsen. Tycker inte att det var länge sedan jag gjorde det senast, men det kanske är 6 veckor.            
                                                   

Kommentarer
Postat av: Christina

Här i Hälsingland har det varit soligt och fint idag. Jag måste också klippa mig var sjätte vecka för mitt hår växer så fort skulle egentligen behöva klippa mig tätare men det "Köstar" ju också. Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback