Min bok är slut!

703 sidor Stieg Larsson är slut. Och inget mer kommer det att bli. Då han ju tyvärr gick bort innan böckerna kom ut.
Jag har läst alla tre.
Mannen som hatade kvinnor.
Flickan som lekte med elden
Och nu den sista: Luftslottet som sprängdes.
Dom är så spännande och så himla bra. Hittade den första boken av en tillfällighet för drygt 1 år sedan och fastnade direkt. Jag hade aldrig hört talas om Stieg Larsson innan dess.

                                                                              
Bilderna från Adlibris

Jag ville aldrig att böckerna skulle ta slut samtidigt som jag knappt kunde lägga ifrån mig dom.
Jag vill ha mer. Har hört att han hade en bok i sin dator som inte var klar när han gick bort. Enda lilla smolket är väl att det är hans bror och far och inte hans sambo sedan många år som har rättigheterna till böckerna.
Den som inte läst böckerna måste göra det.

Uppdatering 11,45

Just nu har Luftslottet som sprängdes recenserats på P4 Radio Stockholm. Den och hans tidigare böcker fick nästan bara lovord. Luftslottet fick 4,5 av 5 möjliga. Alldeles strax ska boken Mig äger ingen,  av Åsa Linderborg recenseras. Den började jag på i går. Kul! Vi får se vad den får för betyg. 5 av 5 möjliga blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback