Lista

Snodd av Sandra


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Kan inte komma på något speciellt. Kommer bara på något som gjorde mig arg och det är inte ofta.

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Gjorde mig i ordning för att åka till jobbet

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Beställde en förstoring från Extrafilm

Det sista du sa högt?
Ja, gör det.

Det senaste någon sa till dig:

Jag tar mig ett bad

Vad har du druckit idag?
Två koppar te, två koppar kaffe och 5-6 glas vatten.

Vad var det senaste du åt?
En liten glasstrut från Hemglass

Vad var det senaste du köpte?
Småfrallor till jobbet i morse

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkt brun

Vad är det för väder hos dig nu?
Varmt och klart fast klockan är 22,56

Godaste glassmaken?
Gammeldags vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, attraktion kanske?kärlek växer fram

Sover du tungt?
Nej inte numera

Drömmer du mardrömmar?
Inte så ofta men när vi var i Holland gjorde jag det och vaknade med ett ryck.

Trivs du med ditt jobb?
Ibland.

Favoritklädsel?
Jeans och topp

Favoritlåt just nu?
Vet inte. Det finns så mycket bra. Men jag gillar Sonja Aldén och Sarah Dawn Finer

Vad ser du om du tittar till höger?
Ett fönster ut mot trädgården. Där ser jag en stor pool som jag badat i ikväll. 22 grader varmt

Vad gör dig glad just nu?
Att det är fredag i morgon.

Vad ska du göra härnäst?
Tvätta mig och borsta tänderna innan jag lägger mig

Höger eller vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Glad.

Favoritgodis?
Frukt eftersom jag inte äter godis sedan många år.

Kläder just nu?
Jeans och vit topp

Sommarplaner?
Hälsa på släkt i Östergötland. En sväng till småland om det inte regnat bort. Min syster i Kalmar. Och i höst Kreta.

Hur många kuddar sover du med?
En tunn, tunn kudde som jag viker dubbel.

Spelar du något instrument?
Nej

Morgon eller nattmänniska?
Natt eller mer kvälls

Vad är viktigast för dig?
Min familj. Beröring

Är du kittlig?
Ja lite

Snarkar du?
Ja om jag ligger på rygg.

Stjärntecken?
Tvilling

Äckligaste insekten?
Fästingen

Stökigt eller välstädat?
Vill ha välstädat men lyckas sällan hålla det städat så lång stund.

Längtar du mest efter just nu?
Semestern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback